Vi stöder följande webbläsare:

“Som ett andra hem i Belgrad” 5 av 5 stjärnor
Omdöme om Selection Apartments

Spara Sparad
Selection Apartments lades till Sparadelistan
De bästa priserna för din vistelse
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 5 sidor till!
Paketerbjudande
Rankad som nummer 1 av 85 B&B/värdshus i Belgrad
Lund, Sverige
1 omdöme
“Som ett andra hem i Belgrad”
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den april 4 2013

Vi bodde två vuxna och en 3-åring i Selection Apartments under påskhelgen 2013.
Eftersom vi stannade mer än tre nätter ingick skjuts till och från flygplatsen. Lägenheten ligger i absoluta centrum och inom ett kvarter finns både restauranger, gågata och dygnet-runt-öppen matbutik.

Vi bodde i rummet som vetter mot gatan. Gatan är inte så trafikerad och med lägenheten på 5:e våningen så störs man inte av ljud. Detta rum har badrum i anslutning till rummet medan de andra två rummen har sitt badrum i hallen. Det finns en metallgardin utanför fönstret och man sover mycket gott med mörkläggningen samt de mycket bekväma sängarna.

Det finns ett rum till med tre bäddplatser som är mot gården. Detta rum har fördelen att ha en extra utrymme med inglasad balkong. Om man inte störs av badrum utanför rummet så är detta ett bättre val.

Det finns wifi i lägenheten och även om det inte slår några hastighetsrekord så fungerar det bra för surfning och mail. Det finns även en dator i hallen med printer om man vill nyttja. Lägenheten har tre rum och utöver dator i hallen finns även ett kök med mikrovågsugn, tvättmaskin och ugn. På rummet finns en tjock-TV samt ett kylskåp som var mycket uppskattat.

Ivan och hans familj är mycket vänliga och gör verkligen allt för att göra vistelsen till något extra. Vi kände oss som om vi besökte kompisar och de är hur härliga som helst.

Vi ser fram emot att besöka Belgrad igen och kan inte tänka oss att stanna någon annan stans.

• Bodde där i April 2013, reste med familjen

• Alla senaste på svenska
Svenska först
Östersund, Jämtlands Län, Sweden
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den juli 27 2012

Först och främst är personalen mycket vänlig och hjälpsam. Vi fick en rundvandring i stan när vi kom fram och bjöds på en serbisk frukost innan vi åkte iväg. Personalen hjälpte oss också genom att skjutsa oss till den biluthyrning vi bokat och agerade tolk och såg till att allt stämde inför avfärd. Lägenheterna är välvårdade och fräsha. Luftkonditioneringen är riktigt bra. Toaletterna ligger i direkt anslutning till men inte vägg i vägg med rummen. Det finns kök och tvättmaskin. Vi blev också tilldelade en telefon som vi kunde ringa personalen med om vi skulle undra något eller behöva hjälp. Jag kan starkt rekomendera detta boende som ligger mitt i Belgrad. Det överträffade alla våra förväntningar!

• Bodde där i Juli 2012, reste med vänner
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Groningen, Nederländerna
2 hjälpsamhetsröster 2 hjälpsamhetsröster
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den augusti 24 2011

Fantastisk och mycket ren lägenhet som vi hade helt för oss själva den helgen.
Gratis internet, gratis att använda kök med fylld kyl, gratis kaffe och te.
Underbara värdar som var mycket hjälpsamm och visade oss runt i staden, tog oss på turer, lånade oss sina cyklar, rengjorde lägenheten varje dag och till och med diskade.
Också skönt att de uppgraderade vårt rum.
Sammantaget hade vi en fantastisk vistelse som mer än överträffade våra förväntningar!

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja 2
Skickades in den engelska på www.tripadvisor.com. Visa original

Besökt Selection Apartments? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Selection Apartments

Adress: Dobracina 9, Belgrad 11000, Serbien
Telefonnummer:
Region: Serbien > Belgrad
Bekvämligheter:
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (Wi-Fi) Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Pentry Rumservice Busstransfertjänst Sviter
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 85 B&B/värdshus i Belgrad
Prisklass (per natt): 321 kr - 518 kr
Hotellklass:3-stjärnigt — Selection Apartments 3*
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Expedia, Booking.com, Hotels.com och Venere så att du tryggt kan boka med Selection Apartments. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Om du äger eller är chef för Selection Apartments kan du registrera dig nu för att få kostnadsfria verktyg som hjälper dig att förbättra din plats i företagsförteckningen, locka till nya omdömen och svara på recensenters omdömen.