Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Förteckningarna över bokningserbjudanden för varje verksamhet tar hänsyn till den ersättning som våra partner betalar till oss. Priserna som visas kan vara för olika rumstyper. De priser som visas är de lägsta tillgängliga, vilket motsvarar den billigaste tillgängliga rumstypen, som tillhandahålls av våra partner vid tidpunkten då användaren söker.

Spicers Guesthouse

57 Ekerts Rd, Pokolbin, Cessnock, New South Wales 2320 Australien
avatar-imageavatar-imageavatar-image
Resenär (194)
Svit och rum (41)
Middag (24)
Vad är Travellers' Choice Best of the Best?
Den här utmärkelsen är vårt högsta erkännande och presenteras årligen för de verksamheter som är de bästa av de bästa (Best of the Best) på Tripadvisor, de som får utmärkta omdömen från resenärer och rankas bland bäst 1 % av fastigheter världen över.

Visa priser för dina resdatum

Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.

Om

Nr 3 av 15 hotell i Pokolbin
Läge
Renlighet
Service
Standard
2023 Travellers' Choice Best of the Best

Spicers Guesthouse är ett fantastiskt val när du besöker Pokolbin. Det ger dig en perfekt blandning av värde, komfort och bekvämlighet och erbjuder en charmig miljö med en mängd bekvämligheter som är framtagna för resenärer som du.

Rummen på Spicers Guesthouse har en plattskärms-tv och en minibar, och det är lätt att få tillgång till internet tack vare kostnadsfritt wifi.

Gäster har tillgång till en concierge och rumservice under vistelsen på Peppers Guest House, Hunter Valley Hotel. Dessutom erbjuder Spicers Guesthouse en pool och en restaurang, vilket kommer att göra din resa till Pokolbin ännu trevligare. Och det finns även fri parkering tillgänglig för gäster.

När du besöker Pokolbin kan du besöka en populär fransk restaurang som Elements Bar and Dining, som serverar fantastiska rätter.

Under ditt besök får du inte glömma bort att besöka Hunter Valley Gardens (1,6 km), som är en populär sevärdhet inom gångavstånd från hotellet.

På Spicers Guesthouse kommer din bekvämlighet i första hand, och de ser fram emot att hälsa dig välkommen till Pokolbin.

Föreslå ändringar för att förbättra det vi visar.Förbättra det här objektet
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Pool
Bar/lounge
Cyklar finns tillgängliga
Tennisbana
Flygplatstransport
Affärscenter med tillgång till internet
Wifi
418omdömen4F+S0 rumstips

Omdömen
Vi kontrollerar omdömen.
Tripadvisors syn på omdömen
Innan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.

Medlemsbetyg
  • Svenska
avatar-image
Helene skrev ett omdöme nov. 2019
Norrköping, Sverige13 inlägg1 hjälpsamhetsröst
Ett fantastiskt bra boende, fräscha nyrenoverade rum med flera uppskattade detaljer såsom tex filtrerat vatten på flaska, högtalare med blåtandfunktion och flera ljuseffekter. Vi lånade cyklar från hotellet och cyklade runt till olika vingårdar vilket verkligen rekommenderas för att uppleva naturen ännu bättre. Vi hade nästan 40grader varmt och vill man inte anstränga sig så mycket går det att hyra elcyklar mot en avgift. Vänlig och hjälpsam personal, fantastisk frukost som man med fördel kan inta ute på terrassen. Fin pool där kängurur hoppar vid sidan om. Helt klart ett ställe att rekommendera och komma tillbaka till!
Datum för vistelsen: november 2019Restyp: Reste som ett par
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Svar från SpicersGH, General Manager för Spicers Guesthouse
Svarade 3 dec. 2019
Dear Heka16, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that you made use of the electric bikes. Even with such hot weather. They definitely assist with going a little further than you may have done. We hope to one day welcome you back! Kind Regards Mark Whitnell
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Är det inte rätt boende för dig?
Det finns fler ställen att välja bland i Pokolbin-området.
PRISKLASS
2 245 kr - 3 233 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
peppers guest house, hunter valley hotel pokolbin
KALLADES TIDIGARE
Peppers Guest House, Hunter Valley
PLATS
AustralienNew South WalesGreater NewcastleCessnockPokolbin
ANTAL RUM
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt

SPICERS GUESTHOUSE (Pokolbin, Australien) - omdömen och prisjämförelse - Tripadvisor

Vanliga frågor och svar om Spicers Guesthouse
Vilka populära sevärdheter ligger nära Spicers Guesthouse?
Närliggande sevärdheter inkluderar Sutton Estate - Hunter Valley (4,7 km), Hunter Valley Wildlife Park (7,9 km) och Saddlers Creek Wines (6,7 km).
Vilka är några av de bekvämligheter som finns på Spicers Guesthouse?
Några av de populäraste bekvämligheterna som erbjuds är inomhuspool, kostnadsfritt wifi och restaurang.
Vilka alternativ för mat och dryck finns på Spicers Guesthouse?
Gästerna kan ta del av restaurang, lounge och kostnadsfritt snabbkaffe under vistelsen.
Finns det parkering vid Spicers Guesthouse?
Ja, fri parkering är tillgängligt för gäster.
Vilka restauranger ligger i närheten av Spicers Guesthouse?
Restauranger med bra läge inkluderar Hunters Quarter, EXP. restaurant och Yellow Billy Restaurant.
Finns det möjligheter att träna på Spicers Guesthouse?
Ja, gästerna har tillgång till inomhuspool under vistelsen.
Har Spicers Guesthouse kostnadsfri flygplatstransport?
Ja, Spicers Guesthouse erbjuder flygplatstransport för gäster. Vi rekommenderar att du ringer i förväg för att bekräfta uppgifterna.
Erbjuder Spicers Guesthouse några företagstjänster?
Ja, det erbjuder företagscenter, mötesrum och bankettrum.
Finns det några historiska platser nära Spicers Guesthouse?
Många resenärer gillar att besöka Poppet Head Park (13,9 km).
Är Spicers Guesthouse handikappanpassat?
Ja, det erbjuder anpassat för rullstol och handikappanpassade rum. För specifika förfrågningar rekommenderar vi att du ringer tidigare för att bekräfta.