Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Expedia.com
Booking.com
ZenHotels.com
962 kr
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Filtrera
Listan uppdateras ...
224229 av 375 omdömen
Omdömet skrevs 3 juni 2013

Hotellet är alldeles utmärkt för att använda för övernattningar, ligger mycket centralt nära torget med alla restauranger. Vettigt prissatt och helt ok!
Vi bodde högst upp - gör inte det under varma sommardagar: plåttak och ingen AC. Vid denna tid på året var det dock helt ok.

Datum för vistelsen: juni 2013
  • Restyp: Reste som ett par
1  Tack Christer B
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
NorseHotels, General Manager på Good Morning Karlstad City, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2013

Kära gäst,

Tack för att du tagit dig tid att berätta för oss om er upplevelse på ibis Styles Karlstad City.

Vi uppskattar att du delar med dig av din upplevelse och hoppas att vi återigen får ge er vår service i framtiden.

Med vänlig hälsning,

Helena Andersson
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 maj 2013

Fick ett stort rum. Städningen var perfekt och frukosten utmärkt. Litet minus för billigt toalettpapper. Hotellet ligger mycket centralt och är något slitet. Enkelt men rent och bra! Vill man ha lyxhotell skall man söka vidare - det saknas exempelvis kylskåp/bar på rummet.

Datum för vistelsen: april 2013
  • Restyp: Reste i arbetet
Tack Bamsetroll

Kära Gäst,

Tack för att du har tagit dig tid att berätta om din upplevelse hos oss på ibis Styles Karlstad City.
På ibis Styles strävar vi att ge god service till våra gäster därför är det extra viktigt för oss att du har gett os din feedback.

Med vänlig hälsning

Helena Andersson
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Omdömet skrevs 5 december 2012

Vår dotter var med i Hellton cup så vi spenderade mesta tiden i idrottshallar i stan. Hotellet var väldigt enkelt men dög bra då vi inte spenderade väldigt lite tid på hotellet. Stort plus för det centrala läget. Helt ok frukost buffé.

Datum för vistelsen: november 2012
  • Restyp: Reste med familjen
Tack Anna751
Omdömet skrevs 6 februari 2012

Rent och snyggt, något äldre standard i vissa avseenden men det går inte ut över helhetsupplevelsen.

Jag kan rekommendera hotellet för alla som vill bo utan excesser i Karlstad.

.........................................

Datum för vistelsen: februari 2012
  • Restyp: Reste i arbetet
Tack Getaway316859
Omdömet skrevs 10 januari 2012

Datum för vistelsen: januari 2012
  • Restyp: Reste med familjen
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Visa fler omdömen