Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Öppet i dag: 00:00 - 23:59

från
4 925,67 kr
per vuxen
Kontrollera tillgänglighetVisa fullständig produktinformation

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Google
Sätt du kan uppleva Fjällgatan på
från 4 925,67 kr
Filtrera
Listan uppdateras ...
6974 av 346 omdömen
Omdömet skrevs 10 augusti 2014

Hur kan man glömma denna gata? Häromdagen tog vi oss en promenadrunda på söder i Stockholm. Då det var ett strålande väder gick vi (efter en god middag på Humle Hof) upp på Fjällgatan & dess bedårande utsikt över staden. Som besökare men även "inföding" måste Du då och då vika lite tid för att besöka denna plats. Här finns både kaffe & annat att avnjuta. Men populärast ändå verkade glassen vara, erkännanden hördes på många olika språk. Och Du - glöm inte kameran!

Datum för upplevelsen: augusti 2014
Tack Appcon
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 18 maj 2014

Jag har bott på Södermalm i 15 år och varje gång jag promenerar här (alldeles för sällan....) kan jag inte låta bli att känna glädjen över att bo i en av de vackraste städer i hela världen.
Man ser hela den vackra storstaden och det är lika fint på sommaren såsom vintern .....
Ta en kopp kaffe på det trevliga café och njut......

Datum för upplevelsen: maj 2014
Tack Cmskalman
Omdömet skrevs 17 september 2013

Det här är min favoritplats i Stockholm. Att bara stå och njuta av den underbara utsikten över hela Stockholm stad. Väldigt vackert och romantiskt! Sen finns det ju små fik där man kan köpa kaffe och glass. Perfekt plats för att sitta och koppla av ett par timmar med en kompis och bara njuta av Stockholms skönhet!

Datum för upplevelsen: september 2013
3  Tack JennyG662
Omdömet skrevs 5 augusti 2013

Jag förstår inte hypen kring Fjällgatan, men visst har man en fin utsikt från glasskiosken. Det finns andra fina ställen på Södermalm som jag hellre skulle slå ett slag för.

Datum för upplevelsen: september 2012
1  Tack ede1164
Omdömet skrevs 23 maj 2013

Här kan man slå sig ned och äta en glass eller dricka en kopp kaffe och titta ut över Stadens alla hus. Vila sina ömma fötter efter att man sprungit på Vasamuseet, Kungliga slottet och Historiska museet m.m. Passar hela familjen,

Datum för upplevelsen: januari 2013
Tack lars erik b