Vi stöder följande webbläsare:

“Snorkig och ointresserad personal i receptionen” 3 av 5 stjärnor
Omdöme om Berns Hotel

Spara Sparad
Berns Hotel lades till Sparadelistan
De bästa priserna för din vistelse
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Visa priser
Berns Hotel
4.5 av 5 Hotell   |   Näckströmsgatan 8 | Berzelii Park, Stockholm 111 47, Sverige   |
Hotellets webbplats
Bekvämligheter
Rankad som nummer 34 av 163 hotell i Stockholm
1 omdöme
“Snorkig och ointresserad personal i receptionen”
3 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den maj 31 2013 från mobil enhet

Receptionspersonalen var inte serviceinriktade, och fel rumstilldelning gjorde inte intrycket bättre. Rumsdesignen var intressant med bra detaljer. Frukostpersonalen var däremot trevliga och positiva, och maten jättegod.

• Bodde där i Maj 2013
    • 4 av 5 stjärnor Renlighet
    • 2 av 5 stjärnor Service
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
AnnaBengtsson, Hotel Manager på Berns Hotel, svarade på det här omdömet, juli 9 2013
Kära Gäst,

Tack för att du tog dig tid att skriva detta omdöme. Det glädjer mig att höra att du gillade vår frukost men jag beklagar att vi inte lyckades leverera den service i reception som vi alltid får så fin beröm för.
Jag hoppas att du ger oss en ny chans och jag önskar dig därför varmt välkommen tillbaka till oss.

Bästa Hälsningar,
Anna Bengtsson
Hotellchef

419 personer har skrivit omdömen om det här hotellet

Se omdömen för
Betygsöversikt
    5 av 5 stjärnor
    4,5 av 5 stjärnor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumstips (4)
Datum | Betyg
  • Alla senaste på svenska
Svenska först
Göteborg, Sverige
4 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den maj 21 2013

Ännu en övernattning på Berns. Ett av de små rummen på plan 4, som tydligen höll på att renoveras. Lite orutinerat av hotellet att hyra ut rummet innan rummet renoverats färdigt. Ingen större fara dock. Frukosten är mycket bra på Berns och äggröran helt ok. Lite väl mycket svartpeppar i äggröran möjligen.

• Bodde där i Maj 2013, reste i arbetet
17 omdömen om hotell
Omdömen i 10 städer Omdömen i 10 städer
3 hjälpsamhetsröster 3 hjälpsamhetsröster
4 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den maj 17 2013 från mobil enhet

Perfekt service i receptionen. Tyvärr är rummen för små. Jag gillar inredningen och alla försök till att göra det praktiskt att sova duscha, sova och bo på detta lilla utrymme! Eftersom hotellet är relativt dyrt rekommenderar jag något mer prisvärt!

• Bodde där i Februari 2013
15 omdömen om hotell
Omdömen i 13 städer Omdömen i 13 städer
7 hjälpsamhetsröster 7 hjälpsamhetsröster
3 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den april 18 2013

Såg fram emot en helg i den kungliga huvudstaden då den lockade med det nya boutiqehotelllet Berns. Redan när vi anlände och checkade in anade jag att mina förväntningar inte skulle infrias. Jag varken hissar eller dissar hotellet utan anser det vara mediokert. Personligen tycker jag ett boutiqehotell ska andas en aning flärd och gärna minimalistiskt där man känner en air av lugn och softhet. Personalen gjorde sitt jobb men inte det lilla, lilla extra. Det positiva är själva läget eftersom man har närhet till allt från shopping, kulturlivet och bra restauranger. Inga avtryck som får mig att vilja återkomma, tyvärr. Van hotellgäst som upplevt de flesta omtalade hotell i vårt avlånga land!

• Bodde där i April 2013, reste som ett par
    • 3 av 5 stjärnor Standard
    • 4 av 5 stjärnor Läge
    • 3 av 5 stjärnor Sovkvalitet
    • 3 av 5 stjärnor Renlighet
    • 3 av 5 stjärnor Service
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
AnnaBengtsson, Manager på Berns Hotel, svarade på det här omdömet, april 26 2013
Tack för att du tar dig tid att skriva detta omdöme, vi strävar alltid efter att möta och även överträffa våra gäster förväntningar och jag beklagar att vi inte lyckats göra det denna gång. Vår syn av ett boutique hotel vad gäller design och inredning är att moderndesign ska bryta av mot vintage och att rummen skall ge känslan av att vara i arkitektens, musikerns, konstnärens eller modeikonens egna hem. Detta vill vi även avspegla med en gång när ni gäster kliver in i hotellet vilket är anledningen till att vi kommer att totalrenovera vår lobby nästa vår. Vad gäller vår personal får vi ständigt fin kritik för att vi levererar just det där lilla lilla extra så jag kan endast beklaga att vi inte lyckades ge dig detta denna gång

Jag hoppas verkligen att du ger oss en ny chans så vi får ge dig det där lilla extra som vi alltid får så fin beröm för!

Varma Hälsningar,
Anna
Motala
1 hjälpsamhetsröst 1 hjälpsamhetsröst
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den mars 11 2013

Vi var mycket nöjda med denna vistelse. Personalens trevlighet utmärkte sig!! Så treliga i alla kategorier
Fantastisk miljö, fint rum om något litet men ändå charmigt och god frukost.Plus för läget, mitt i stan

• Bodde där i Mars 2013, reste som ett par
    • 5 av 5 stjärnor Standard
    • 5 av 5 stjärnor Sovkvalitet
    • 5 av 5 stjärnor Rum
    • 5 av 5 stjärnor Renlighet
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja 1

Besökt Berns Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Berns Hotel

Kallas också för:
Berns Hotel Stockholm
Adress: Näckströmsgatan 8 | Berzelii Park, Stockholm 111 47, Sverige
Telefonnummer:
Region: Sverige > Stockholm
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kostnadsfritt höghastighetsinternet (Wi-Fi) Restaurang Rumservice Sviter
Typ av hotell:
Nr 21 av Romantiska hotell i Stockholm
Nr 22 av Lyxhotell i Stockholm
Nr 25 av Affärshotell i Stockholm
Prisklass (per natt): 1 364 kr - 2 459 kr
Hotellklass:4,5-stjärnigt — Berns Hotel 4.5*
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Expedia, Hotels.com, Booking.com, Travelocity, Orbitz, Priceline, Splendia, Cheap Tickets, Tingo, Otel, TripOnline SA, MrandMrsSmith, Asiatravel.com Holdings, Venere och Agoda så att du tryggt kan boka med Berns Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Om du äger eller är chef för Berns Hotel kan du registrera dig nu för att få kostnadsfria verktyg som hjälper dig att förbättra din plats i företagsförteckningen, locka till nya omdömen och svara på recensenters omdömen.