Vi stöder följande webbläsare:

“Små sängar” 3 av 5 stjärnor
Omdöme om Berns Hotel

Spara Sparad
Berns Hotel lades till Sparadelistan
De bästa priserna för din vistelse
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 11 sidor till!
Berns Hotel
4.5 av 5 Hotell   |   Näckströmsgatan 8 | Berzelii Park, Stockholm 111 47, Sverige   |
Hotellets webbplats
Omdömen i 2 städer Omdömen i 2 städer
2 hjälpsamhetsröster 2 hjälpsamhetsröster
“Små sängar”
3 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den december 17 2012

Vi bodde i ett standard dubbelrum som var mysigt men rätt litet vid vad jag är van vid i jämförelse med andra hotell i samma klass. Sängen vär även liten, det var inte ens en dubbelsäng, den var kanske 140 eller 160cm. Påpekade detta för receptionen som bytte oss till ett annat rum som skulle ha en större säng, men det visade sig att den hade samma storlek.
Duschtvålen och schampot som fanns i form av småflaskor i badrummet var använda av tidigare gäst/gäster, vilket är väldigt ohygienist för nästa gäster att använda samma. Är dem använda så ska dem bytas! Städerskan var i alla fall snabb med att komma upp med nya efter påpekning.
Mysig restaurang och bar.
Frukostbuffén var ok.
Överlag så rekommenderar jag detta hotell pga läget.

• Bodde där i November 2012, reste som ett par
    • 3 av 5 stjärnor Standard
    • 3 av 5 stjärnor Sovkvalitet
    • 3 av 5 stjärnor Rum
    • 3 av 5 stjärnor Renlighet
    • 4 av 5 stjärnor Service
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
BernsHotel1, Hotellchef på Berns Hotel, svarade på det här omdömet, januari 17 2014
Kära gäst,
Tack för att du tagit dig tid att skriva denna recention. Sängarna på våra dubbelrum är av varierande storlekar, från 140 till 210 cm och vi brukar i mesta möjliga mån försöka lösa ett rum som passar varje gäst. Gällande schampooflaskorna så ska det självklart bytas inför varje ny gäst. Jag kan bara beklaga att detta inte fungerat som det ska och hoppas att ni kan ge oss en ny chans så vi får visa att vi normalt är bättre än så här.
Med hopp om ett snart återseende!
Med vänliga hälsningar Annika

443 personer har skrivit omdömen om det här hotellet

Se omdömen för
Betygsöversikt
    5 av 5 stjärnor
    4 av 5 stjärnor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumstips (4)
Datum | Betyg
6 omdömen om hotell
Omdömen i 3 städer Omdömen i 3 städer
4 hjälpsamhetsröster 4 hjälpsamhetsröster
3 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den november 4 2012

Bra läge. Trevlig, serviceminded personal. Öppningsbara fönster/dörrar i både sov- och allrum (mediumstort dubbelrum). TV i både sov- och allrum. Skön säng.
Iskallt badrumsgolv! Duschvatten rann ut över hela badrumsgolvet. Röklukt i restaurangen även vid frukost. Trångt och ologiskt ordnad frukostbuffé.

• Bodde där i November 2012, reste som ett par
    • 3 av 5 stjärnor Standard
    • 4 av 5 stjärnor Sovkvalitet
    • 3 av 5 stjärnor Rum
    • 4 av 5 stjärnor Renlighet
Stockholm, Sverige
1 omdöme
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den oktober 26 2012

Jättefina och stora rum, personalen var väldigt trevlig och hjälpsam, hjälpte oss med tips på bra restaurang, och när vi ville komma in på Berns klubb
Frukosten var helt fantastisk! Perfekt läge mitt i stan, kommer definitivt komma tillbaka!

Tips för att välja rum: Försök få rum på så hög våning som möjligt. Finns en nattklubb som kan låta. Märkte inget själv men ...
Visa fler tips på hur du väljer rum
    • 5 av 5 stjärnor Renlighet
Skärblacka, Östergötlands Län, Sweden
2 omdömen
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den oktober 21 2012

Vi är mycket nöjda med vårt besök på Berns hotell. Personalen var mycket serviceinriktade och trevlig. Rummet var stort och fräscht med alla tekniska funktioner man behöver. Enda negativa är att det var lite lyhört mot rummet bredvid.

Tips för att välja rum: Välj ett av de lite större rummen om ni har möjlighet.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde där i Oktober 2012, reste som ett par
    • 5 av 5 stjärnor Standard
    • 5 av 5 stjärnor Sovkvalitet
    • 5 av 5 stjärnor Rum
    • 5 av 5 stjärnor Renlighet
1 omdöme
4 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den september 23 2012 från mobil enhet

Härligt hotell med närheten till shopping, kommunikationer och fantastiska Djurgården. Trevlig och hjälpsam personal. Fullt utrustade rum. De större rummen har en fantastisk utsikt över Stockholm. Till hotellet finns restaurang som serverar en mycket bra asiatisk brunch.

• Bodde där i September 2012
    • 5 av 5 stjärnor Standard
    • 5 av 5 stjärnor Rum
    • 4 av 5 stjärnor Renlighet
    • 4 av 5 stjärnor Service
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja

Besökt Berns Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Berns Hotel

Adress: Näckströmsgatan 8 | Berzelii Park, Stockholm 111 47, Sverige
Telefonnummer:
Region: Sverige > Stockholm
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kostnadsfritt höghastighetsinternet (Wi-Fi) Restaurang Rumservice Sviter
Typ av hotell:
Nr 27 av Lyxhotell i Stockholm
Nr 30 av Affärshotell i Stockholm
Nr 40 av Romantiska hotell i Stockholm
Prisklass (per natt): 1 438 kr - 2 461 kr
Hotellklass:4,5-stjärnigt — Berns Hotel 4.5*
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Expedia, Travelocity, Booking.com, Orbitz, Splendia, Cheap Tickets, Tingo, Otel, MrandMrsSmith, BookingOdigeoWL, Agoda och Venere så att du tryggt kan boka med Berns Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Berns Hotel Stockholm

Om du äger eller är chef för Berns Hotel kan du registrera dig nu för att få kostnadsfria verktyg som hjälper dig att förbättra din plats i företagsförteckningen, locka till nya omdömen och svara på recensenters omdömen.