Vi stöder följande webbläsare:

“Utmäkt hotell” 5 av 5 stjärnor
Omdöme om Berns Hotel

Spara Sparad
Berns Hotel lades till Sparadelistan
De bästa priserna för din vistelse
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Visa priser
Berns Hotel
4.5 av 5 Hotell   |   Näckströmsgatan 8 | Berzelii Park, Stockholm 111 47, Sverige   |
Hotellets webbplats
5 omdömen 5 omdömen
Omdömen i 3 städer Omdömen i 3 städer
“Utmäkt hotell”
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den september 7 2012

Ett utmärkt hotell mitt i Stockholm. Missa inte frukosten! Rummen är utomordentligt inredda, dock är de mindre rummen något små i förhållande till priset. Boka minst ett medium rum.
Restaurangen serverar mycket god mat med god variation. Servicen har jag aldrig haft någon anledningen att klaga på efter många vistelser på hotellet. Full poäng.

• Bodde där i Augusti 2012, reste i arbetet
    • 4 av 5 stjärnor Standard
    • 5 av 5 stjärnor Sovkvalitet

421 personer har skrivit omdömen om det här hotellet

Se omdömen för
Betygsöversikt
    5 av 5 stjärnor
    4 av 5 stjärnor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumstips (4)
Datum | Betyg
  • Ospecificerat
  • Alla senaste på svenska
Svenska först
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den mars 3 2012 från mobil enhet

Jag älskar berns hotel! Man vill inte checka ut när man en gång checkat in! Redan i loobyn blir du så glad mycket , bra tidningar, god lakris och stilfull sittyta , ett super snyggt zebraskinn som jag bara måste köpa själv! Servicevillig personal, utsökt dessertbuffe och mycket bra musikdocks på rummen! måste återvända!

• Bodde där i Februari 2012
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den mars 1 2012 från mobil enhet

Om du/ni uppskattar storstadskänsla på natten men samtidigt vill kunna ta en lugn och mysig frukost dagen efter är Berns det självklara valet.
Den asiatiska brunchen är helt oslagbar, missa inte den!

• Bodde där i Februari 2012
    • 4 av 5 stjärnor Renlighet
Stockholm, Sverige
1 hjälpsamhetsröst 1 hjälpsamhetsröst
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den februari 29 2012

Berns hotell ser inte mycket ut för världen utifrån men när man kliver på känns det som att man inte vill lämna det, aldrig någonsin faktiskt! Rummen är tok-fräscha och personalen (STORT tack till MIkaela för otroligt trevligt bemötande när vi bodde där!!!!) är sådär extra trevliga utan att bli för mycket :) Närheten till, ja allt, går inte att anmärka på heller direkt. När vi kom tillbaka till hotellet vid 01:30 möts vi av en kostymklädd herre som öppnar dörren och kollar, på ett sätt som bara fick en att känna sig säker, om vi bodde på hotellet. BRA jobbat!

Kommer definitivt att bo på Berns hotell igen om tillfälle ges!

• Bodde där i Februari 2012, reste som ett par
    • 5 av 5 stjärnor Sovkvalitet
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja 1
Stockholm
2 omdömen
Omdömen i 2 städer Omdömen i 2 städer
1 hjälpsamhetsröst 1 hjälpsamhetsröst
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den februari 21 2012

Det är helt klart personalen som gör Berns Hotel till en grym upplevelse. Alltid trevliga och uppmärksamma, i synnerhet när man staplar tillbaka till rummet ganska berusad från en kväll på deras nattklubb.

Vi var fyra vänner som bodde där, på tredje våningen. Fräscha, rymliga rum, bekvämt och smakfullt möblerade. Dock så var det lite kallt i rummen tyvärr och se till att inte hamna bredvid ett rum där rökning är tillåten, det gjorde min vän. Vad jag förstår något de ska ta bort. Men bortsett från det så ligger hotellet, om än undanskymt så väldigt centralt och nära till shopping, sightseeing och andra nöjen. Orkar man inte det så har de ju nattklubb, konsert och restaurang under ett och samma tak. Prisvärt även om matnotan kanske kan bli något hög. Jag är sjukt nöjd och kommer tillbaka, när jag har råd:)

• Bodde där i December 2011, reste med vänner
    • 4 av 5 stjärnor Standard
    • 4 av 5 stjärnor Sovkvalitet
    • 4 av 5 stjärnor Renlighet
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja

Besökt Berns Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Berns Hotel

Kallas också för:
Berns Hotel Stockholm
Adress: Näckströmsgatan 8 | Berzelii Park, Stockholm 111 47, Sverige
Telefonnummer:
Region: Sverige > Stockholm
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kostnadsfritt höghastighetsinternet (Wi-Fi) Restaurang Rumservice Sviter
Typ av hotell:
Nr 21 av Romantiska hotell i Stockholm
Nr 22 av Lyxhotell i Stockholm
Nr 25 av Affärshotell i Stockholm
Prisklass (per natt): 1 369 kr - 2 467 kr
Hotellklass:4,5-stjärnigt — Berns Hotel 4.5*
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Expedia, Booking.com, Travelocity, Orbitz, Priceline, Splendia, Cheap Tickets, Tingo, Otel, TripOnline SA, MrandMrsSmith, Asiatravel.com Holdings, Venere och Agoda så att du tryggt kan boka med Berns Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Om du äger eller är chef för Berns Hotel kan du registrera dig nu för att få kostnadsfria verktyg som hjälper dig att förbättra din plats i företagsförteckningen, locka till nya omdömen och svara på recensenters omdömen.