Vi stöder följande webbläsare:

“Hotell Ariadne i Stockholm” 3 av 5 stjärnor
Omdöme om Scandic Ariadne

Spara Sparad
Scandic Ariadne lades till Sparadelistan
De bästa priserna för din vistelse
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 11 sidor till!
Scandic Ariadne
3.0 av 5 Hotell   |   Sodra Kajen 37 | Positionen 117, Stockholm 11574, Sverige   |
Bekvämligheter
Rankad som nummer 84 av 160 hotell i Stockholm

232 personer har skrivit omdömen om det här hotellet

Se omdömen för
Betygsöversikt
    4 av 5 stjärnor
    4 av 5 stjärnor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumstips (6)
Datum | Betyg
56 omdömen om hotell
Omdömen i 54 städer Omdömen i 54 städer
164 hjälpsamhetsröster 164 hjälpsamhetsröster
3 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den juni 29 2008

Efter en taxiresa från flygplatsen som verkade ta en hel EVIGHET, och som tog oss förbi tatueringssalonger och områden med fulla sjömän i Stockholm, möttes vi av en stor glas- och stålkonstruktion: Scandic Ariadne.
Jag HATAR när lobbyn inte är på samma våning som ingången, och i det här fallet var den en snurrig trappstigning eller en hisstur bort.
Atriumet är enormt och modernt, men ganska opersonligt - påminde mig om atriumet på en stor sport- eller konsertarena. Echo-y, non intimate.
Vid incheckningen, uppgraderade den vänliga, roliga och MYCKET komiska receptionisten mitt rum åt mig till ett med utsikt och gjorde incheckningen till en trevlig upplevelse.
Mitt rum på 14:e våningen var klon-skandinavisk: lite som att sova i ett Ikea-varuhus, men ändå bekvämt. Utsikten över vattnet var också helt fantastisk.
Sängen var helt magnifikt bekväm vilket är nästan givet i skandinaviska hotell.
Baren i det enorma atriet serverar dyr men bra öl och den mycket begränsade barmeny av fyra rätter var "comfort food" men OK efter en dags resande och sent arbete.
Efter en god natts sömn var frukostbuffén som ingår välkommen och riklig, och frukostrummet var fyllt med resande familjer, som utgjorde en skön omväxling till mina kolleger i kostym- och slipsgänget!
Ännu en enorm taxiresa till vår kundadress den morgonen bekräftade att Scandic Ariadne verkligen är mil bort från allt utom hamnen. Ungefär som isoleringsterapi!
God natts sömn, men jag väljer närmare flygplatsen, stan eller kunden nästa gång.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja 1
Skickades in den engelska på www.tripadvisor.com. Visa original

Besökt Scandic Ariadne? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Scandic Ariadne

Adress: Sodra Kajen 37 | Positionen 117, Stockholm 11574, Sverige
Region: Sverige > Stockholm
Bekvämligheter:
Bar/lounge Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (Wi-Fi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 84 av 160 hotell i Stockholm
Prisklass (per natt): 740 kr - 1 418 kr
Hotellklass:3-stjärnigt — Scandic Ariadne 3*
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, Venere och Otel så att du tryggt kan boka med Scandic Ariadne. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Scandic Ariadne Stockholm
Scandic Ariadne Hotel Stockholm

Om du äger eller är chef för Scandic Ariadne kan du registrera dig nu för att få kostnadsfria verktyg som hjälper dig att förbättra din plats i företagsförteckningen, locka till nya omdömen och svara på recensenters omdömen.