Vi stöder följande webbläsare:

“Prisvärt nära city” 3 av 5 stjärnor
Omdöme om Scandic Ariadne

Spara Sparad
Scandic Ariadne lades till Sparadelistan
De bästa priserna för din vistelse
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/yyyy Utcheckning dd/mm/yyyy
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
Scandic Ariadne
3.0 av 5 Hotell   |   Sodra Kajen 37 | Positionen 117, Stockholm 11574, Sverige   |
Bekvämligheter
Omdömen i 14 städer Omdömen i 14 städer
1 hjälpsamhetsröst 1 hjälpsamhetsröst
“Prisvärt nära city”
3 av 5 stjärnor Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Ett prisvärt hotell med ok avstånd till city. Den närmaste omgivningen är inte någon höjdare då hotellet ligger i värtahamnen, men det spelar heller ingen större roll om man inte gillar att gå kortare promenader i omgivningen.
Det finns affär och andra bekvämligheter inom mycket kort gångavstånd från hotellet vilket är bra.
Service ok utan att sticka ut. Hade lite problem med att få ut väskorna till rummet, trots tydlig märkning så hamnade de i rummen bredvid.
Frukost ok utan att sticka ut varken bra eller dåligt.
Businessmässigt helt OK, kanske inte något jag skulle rekommendera för en myshelg med kärestan dock.

• Bodde där i Augusti 2014, reste i arbetet

Se omdömen för
Betygsöversikt
    4 av 5 stjärnor
    4 av 5 stjärnor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumstips (6)
Datum | Betyg
Svenska först
Säter
2 omdömen
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

Vi har bott på detta hotell 3 ggr och varit lika nöjda varje gång. Det är ett mycket prisvärt hotell. Vi har alltid haft fina rum och frukosten har alltid varit bra. Vår lilla dotter har fått Sigge-present när vi checkar in som hon uppskattat. Vi promenerar alltid in till stan för vi tycker om att titta på omgivningen, men det är nära till både tunnelbana och buss om man vill det. Jag har inget negativt att säga om detta hotell mer än att det kostar 100kr/dygn att parkera bilen utanför. Men det antar jag att det gör på alla centrala hotell. Vi kommer med all säkerhet tillbaka igen.

• Bodde där i Juli 2014, reste med familjen
    • 5 av 5 stjärnor Standard
    • 4 av 5 stjärnor Läge
    • 5 av 5 stjärnor Service
Nürnberg, Tyskland
1 omdöme
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs för 3 veckor sedan

Bra standard, ren, mycket uppmärksam och vänlig personal. Parkering av bilen var dock inte så bra utan ganska dyr. Frukost var utmärkt och även med många andra gäster tyst. Rummet var absolut ren, bra utsikt. Allt var bara bra.

• Bodde där i Augusti 2014, reste som ett par
7 omdömen 7 omdömen
Omdömen i 4 städer Omdömen i 4 städer
4 hjälpsamhetsröster 4 hjälpsamhetsröster
3 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den juli 31 2014 från mobil enhet

Det var den fjärde gången jag bodde på Ariadne denna gång och nu var det sista gången. Hotellrummet var inte ordentligt städat-vi hittade gamla matrester på golvet, frukostbuffen verkade mindre än sist och äggröran var verkligen inte god alls.
Hotellet ligger på lagom avstånd från city med gångavstånd både till tunnelbana och buss förbindelser vilket gör att omdömet höjs. Men måste säga att jag är besviken och kommer inte bo här något mer.

• Bodde där i Juli 2014
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja 1
Stockholm, Sverige
1 omdöme
3 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den juli 20 2014

Bodde tre nätter med familjen, parkeringsmöjligheter är det gott om mot avgift.
Mycket missnöjd med maten i hotellrestaurangen, buffen var en katastrof minst sagt.
Torrt kött, seg potatis, halv taskigt salladsbord.
Bra lekmöjligheger för barnen gör att helheten ändå blir en trea.

• Bodde där i Juli 2014, reste med familjen
    • 3 av 5 stjärnor Standard
    • 3 av 5 stjärnor Renlighet
    • 2 av 5 stjärnor Service
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Andra hotell som du kanske också gillar …
dd/mm/yyyy dd/mm/yyyy
Prissätt din vistelse

Besökt Scandic Ariadne? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Scandic Ariadne

Adress: Sodra Kajen 37 | Positionen 117, Stockholm 11574, Sverige
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm
Bekvämligheter:
Bar/lounge Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (Wi-Fi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 85 av 161 hotell i Stockholm
Prisklass (per natt): 773 kr - 1 617 kr
Hotellklass:3-stjärnigt — Scandic Ariadne 3*
Antal rum: 283
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, Booking.com, Venere och Otel så att du tryggt kan boka med Scandic Ariadne. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Scandic Ariadne Stockholm
Scandic Ariadne Hotel Stockholm

Om du äger eller är chef för Scandic Ariadne kan du registrera dig nu för att få kostnadsfria verktyg som hjälper dig att förbättra din plats i företagsförteckningen, locka till nya omdömen och svara på recensenters omdömen.