Vi stöder följande webbläsare:

“Snyggt, rent o väldigt bra service!” 5 av 5 stjärnor
Omdöme om Pullman Barcelona Skipper

De bästa priserna för din vistelse
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/yyyy Utcheckning dd/mm/yyyy
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 11 sidor till!
Inläggsskribent
17 omdömen 17 omdömen
Omdömen i 7 städer Omdömen i 7 städer
2 hjälpsamhetsröster 2 hjälpsamhetsröster
“Snyggt, rent o väldigt bra service!”
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den oktober 25 2014

Bodde här sex nätter i samband med min 30-års dag o blev verkligen inte besviken. Hotellet var rent och snyggt och servicen bra! En stor och god frukostbuffé gav en bra start på dagen och hotellet ligger väldigt nära stranden och många bra restauranger och klubbar.

Dagen jag fyllde 30 så överraskade hotellet mig med en flaska mousserande och choklad tillsammans med en handskriven lapp. Det ger självklart pluspoäng! Riktigt bra hotell med trevlig takterrass som rekommenderas!

Bodde där i Maj 2014, reste som ett par

8 omdömen om hotell
Omdömen i 6 städer Omdömen i 6 städer
4 hjälpsamhetsröster 4 hjälpsamhetsröster
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den januari 24 2014

Jag och min sambo bodde på Pullman Skipper Barcelona mellan den 29/12-4/1-2014 och detta var en fantastisk upplevelse. Vi hade bokat ett standard dubbelrum vilket var i mycket fint skick och badrummet var stort och rymligt, och hade både badkar och dusch, två separata handfat och toalett. Hotellet hade en professionell personal med mycket god kunskap om närområdet, tips på restauranger mm. Vi nyttjade även hotellets SPA och tog varsin ryggmassage behandling. Observera att hotellet inte har ett fullständigt SPA vilket stod i beskrivningen på Expedia, utan de har 2 behandlingsrum, en liten ångbastu, två olika duschar samt en mindre bastu. Vi firade även nyår på hotellet och åt deras galadinner vilken var fantastisk! 6-rätters, spansk underhållning, DJ och en enda stor fest. Vi nyttjade även hotellets frukost för 10 EURO och denna var riktigt god! Hotellet har ett centralt läge och det ligger i nära anslutning till Barcelonas alla sevärdheter. Jag kan varmt rekommendera detta hotell!

• Bodde där i December 2013, reste som ett par
5 omdömen 5 omdömen
3 omdömen om hotell
Omdömen i 3 städer Omdömen i 3 städer
4 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den september 16 2013

Trevlig och hjälpsam personal. Mycket fin takpool med utsikt över både havet och Barcelona.

Stora fräsha rum och badrum.

1 minut från stranden samt ca 10 minuter fin promenad till centrum av Barcelona.

God men dyr frukost.

Enda nackdelen är att takpoolen kunde haft längre öppetider.

• Bodde där i September 2013, reste som ett par
Omdömen i 16 städer Omdömen i 16 städer
17 hjälpsamhetsröster 17 hjälpsamhetsröster
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den juli 19 2013 från mobil enhet

Vilket underbart hotell!
Läget är klockrent vid stranden och Casinot men även Port Olympic. Gångavstånd till det mesta, annars tar man en taxi som inte kostar särskilt mycket. Bra lyxiga rum med bra sängar som även erbjuder en kudd meny :) Härlig pool miljö både på taket och nedre plan. Frukosten är bland det bästa och så även servicen. Det ligger inte centralt men läget vid stranden är oslagbart. Rekomenderas varmt!

• Bodde där i Augusti 2012
12 omdömen om hotell
Omdömen i 11 städer Omdömen i 11 städer
7 hjälpsamhetsröster 7 hjälpsamhetsröster
4 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den juli 14 2013

Mycket trevligt och bra hotell. Rena stora standardrum. Frukosten utmärkt, med ett undantag. Gillar man knaperstekt bacon, så blir man besviken. (Mkt lättstekt, närmast kokt)
Servicen utmärkt och läget bra. Nära till stranden, 20 min promenad till centrala Barcelona.
Bra och ren pool på taket, med handduks service och poolbar. Väljer gärna det här hotellet en andra gång. Stannade fem bekymmersfria nätter.

• Bodde där i Juni 2013, reste i arbetet
    • 4 av 5 stjärnor Standard
    • 4 av 5 stjärnor Läge
    • 4 av 5 stjärnor Rum
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Andra hotell som du kanske också gillar …
dd/mm/yyyy dd/mm/yyyy
Prissätt din vistelse

Besökt Pullman Barcelona Skipper? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om

Adress: Avinguda Litoral 10, 08005 Barcelona, Spanien
Region: Spanien > Katalonien > Barcelona (provins) > Barcelona
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (Wi-Fi) Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Prisklass (per natt): 1 264 kr - 2 379 kr
Hotellklass:5-stjärnigt — Pullman Barcelona Skipper 5*
Antal rum: 241
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, ACCOR, Expedia, MrJet.se, Agoda och TripOnline SA så att du tryggt kan boka med Pullman Barcelona Skipper. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Pullman Barcelona Skipper Hotel Barcelona
Ab Skipper Barcelona
Hotel Ab Skipper

Om du äger eller är chef för Pullman Barcelona Skipper kan du registrera dig nu för att få kostnadsfria verktyg som hjälper dig att förbättra din plats i företagsförteckningen, locka till nya omdömen och svara på recensenters omdömen.