Vi stöder följande webbläsare:

“Mysigt, fantastiskt läge och trevlig personal” 4 av 5 stjärnor
Omdöme om Hotel La Villa Nice Promenade

Spara Sparad
Hotel La Villa Nice Promenade lades till Sparadelistan
De bästa priserna för din vistelse
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/yyyy Utcheckning dd/mm/yyyy
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Hotel La Villa Nice Promenade
3.0 av 5 Hotell   |   11 rue Saint Philippe, 06000 Nice, Frankrike   |
Bekvämligheter
Rankad som nummer 32 av 212 hotell i Nice
Stockholm, Sverige
1 omdöme
“Mysigt, fantastiskt läge och trevlig personal”
4 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den juni 30 2013

Priset kan man inte klaga på. Frukosten ingår inte under högsäsong, vilket man bör vara medveten om. Extrasängar får man betala rejält för. Vi fick betala 2500 kr för en extrasäng till vår sjuåring i en vecka.

• Bodde där i Juni 2013, reste med familjen

Se omdömen för
Betygsöversikt
    4,5 av 5 stjärnor
    4,5 av 5 stjärnor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumtips
Datum | Betyg
19 omdömen om hotell
Omdömen i 15 städer Omdömen i 15 städer
44 hjälpsamhetsröster 44 hjälpsamhetsröster
4 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den september 16 2012

Hotellet ligger mycket centralt nära Negresco och strandpromenaden med medelhavets bästa bad ligger bara 200 bort. Man tar sig lätt dit med flygbussen och har hotellet på nära avstånd från busshållplatsen. Hotellet är renoverat för något år sedan och har idag en bra standard. Personalen är ytterst trevlig och hjälpsam med det mesta. En stor eloge till personalen! Sängarna är bra liksom kuddarna och luftkonditioneringen är tyst. Det är ingen lyxrenovering som gjorts. Bilderna som visas på hotellets webbsida visar inte riktigt verkligheten, men skruva ner förväntningarna något så blir vistelsen bra. Hotellfrukoset är bra, kanske lite högt pris och något sparsam, men vi behöver ju inte så stora portioner - man blir bara fet. Villa man handla frukost på ett nära liggande café så finns det flera att välja på. Det som jag uppskattade var att det var utmärkt isolerat. Rummen är mycket tysta, inga besvarande oljud varken från gatan eller andra hotellgäster. Hotellet har en egen parkering som man tyvärr tar 115 euro per natt för. Ställ bilen på gatan utanför istället, där är det gratis mellan 19.00 och 09.00. Det kan vara svårt att hitta parkeringsplats dagtid men efter 20.00 när badgästerna åkt hem finns det platser.

Tips för att välja rum: En mycket bra restaurang - ett sk hål i väggen - hittar du på 11 bis, Rue Grimaldi; Restaurang Chez ...
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde där i September 2012, reste som ett par
    • 4 av 5 stjärnor Standard
    • 5 av 5 stjärnor Läge
    • 4 av 5 stjärnor Sovkvalitet
    • 5 av 5 stjärnor Rum
    • 4 av 5 stjärnor Renlighet
    • 5 av 5 stjärnor Service
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Andra hotell som du kanske också gillar …
dd/mm/yyyy dd/mm/yyyy
Prissätt din vistelse

Besökt Hotel La Villa Nice Promenade? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel La Villa Nice Promenade

Adress: 11 rue Saint Philippe, 06000 Nice, Frankrike
Region: Frankrike > Provence > Cote d Azur > Nice
Bekvämligheter:
Bar/lounge Kostnadsfritt höghastighetsinternet (Wi-Fi)
Typ av hotell:
Rankad som nummer 32 av 212 hotell i Nice
Prisklass (per natt): 988 kr - 1 775 kr
Hotellklass:3-stjärnigt — Hotel La Villa Nice Promenade 3*
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, TripOnline SA, Booking.com, Agoda, Expedia och Venere så att du tryggt kan boka med Hotel La Villa Nice Promenade. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Om du äger eller är chef för Hotel La Villa Nice Promenade kan du registrera dig nu för att få kostnadsfria verktyg som hjälper dig att förbättra din plats i företagsförteckningen, locka till nya omdömen och svara på recensenters omdömen.