Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Trevligt och gemytligt”
Omdöme om Bistrot BOMBANCE

Bistrot BOMBANCE
Rankad som nr 1 av 55 Restauranger i Enkoping
Kök: Franskt
Mer restauranginformation
Restauranginformation
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Bokningar
Beskrivning: Vi serverar lite av varje från det franska köket. Vi har fransk öl, franskt vin, fransk musik och även fransk personal lite då och då. #nl# #nl# #nl#
Omdömet skrevs 14 mars 2015 från mobil enhet

Gemytlig fransk atmosfär vi var ett stort sällskap som fick trevlig service. Jag kan dock inte uttala mig om menyn då vi inte åt a la carte utan en förutbestämd meny

1  Tack Isac W
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömen (172)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

116120 av 172 omdömen

Omdömet skrevs 11 mars 2015

Det här är en restaurang som vi besöker åtminstone en gång per månad. Vid senaste besöket beställdes en laxrätt och en portion confiterat anklår. Laxen fick goda omdömen av mitt sällskap, men anklåret var en besvikelse. Anklåret var knastertorrt, hårt och smaklöst. Ingen höjdare alls. Det här är en rätt som jag aldrig mer kommer att prova.

Datum för besöket: januari 2015
Tack Nonno H
Omdömet skrevs 31 januari 2015

Beställ bord. En vecka innan är kravet.

Mysig kvarterskrog, men det är en liten by så detta är den absolut bästa restaurangen du kan hitta.

Ägarna är från Enköping. Har under ca. 20 år drivit restaurang i Frankrike och har lyckats mycket väl. Stämningen har återförts till lilla Enköping. Finns i "White" och har sen tidigare en stjärna!

En mindre och mysig lokal med insyn direkt in i köket. Menyn presenteras på en liten griffeltavla vilket höjer mysfaktorn. Urvalet är bra och i princip kan du mätta munnen med en god förrätt.

Det var inte fullt av besökare denna kväll och blandingen av kroppar gav intryck av att man kan sakna den kräsna kunden?

Jag saknade "myset" och personalen var professionell trevliga. Inga överdrivan vänligheter vilket inte ger påslag på notan, tyvärr. Kom ihåg att starta om den fina franska musiken när det tystnar i lokalen!

Datum för besöket: januari 2015
Tack Dansaren
Omdömet skrevs 7 januari 2015

En härlig bistro i tidsenlig miljö med en men som lockar och utmanar dina smaksinnen. Enköpings bästa restaurang i mina ögon!

Datum för besöket: mars 2014
Tack Johan1963
Omdömet skrevs 14 december 2014

Vår stamkrog i Enköping. Rustik och väldigt välsmakande med stor respekt för råvaror och dess tillagning. Har även en fin vinlista med franska viner och god fransk öl. Rekommenderas!

Datum för besöket: december 2014
Tack AndersJonasson

Resenärer som tittade på Bistrot BOMBANCE tittade också på

Enkoping, Uppsala län
Enkoping, Uppsala län

Besökt Bistrot BOMBANCE? Berätta vad du tyckte!

Skriv ett omdöme Lägg till bilder

Ägare: Vad är din syn på saken?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig som ägare av ditt objekt
Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.