Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Listan uppdateras ...
914 av 28 omdömen
Omdömet skrevs 24 augusti 2012
Google-översättning

Rumstips: Do email Doris in advance and do ask for the larger room. Only stay if you think it is an excellent price and you are not concerned about being in an abandoned hotel.
Datum för vistelsen: augusti 2012
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 9 april 2023 från mobil enhet

Datum för vistelsen: april 2023
Restyp: Reste som ett par
Thomas Neukomm, Gästeservice/Empfang på Hotel Rotes Haus, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2023

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 juni 2022 från mobil enhet

Datum för vistelsen: juni 2022
Restyp: Reste i arbetet
Omdömet skrevs 4 juni 2022

Rumstips: Keine speziellen Bemerkungen
Datum för vistelsen: maj 2022
    • Läge
    • Service
Thomas Neukomm, Geschäftsführer på Hotel Rotes Haus, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2022

Rapportera svaret som olämpligt
Omdömet skrevs 20 augusti 2020