Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Drottning Emmas bro (Den gungande damen)
Spara
Historisk vandring genom Otrobanda & Punda

Boka i förväg
från
350,32 kr
per vuxen
Kontrollera tillgänglighetVisa fullständig produktinformation

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Google
Filtrera
Listan uppdateras ...
2126 av 7 239 omdömen
Omdömet skrevs 16 november 2014

Fint sitta och ta en fika se bron ofta öppna sig för båttrafiken. Det finns en flagga på hytten som beskriver hur mycket bron öppnar sig.

Datum för upplevelsen: november 2014
Tack Bertilh2
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 27 februari 2014

Det var en lång gångbro i trä, för att ta sig över till den andra delen av staden. En dag flyttade sig plötsligt bron och in körde ett stort Crusingfartyg!
På kvällarna är hela bron upplyst med lampor i olika färger. Snyggt!

Datum för upplevelsen: februari 2014
1  Tack Ingela O
Omdömet skrevs 28 december 2012

Denna bro öppnar sig för stora som små fartyg, leder över till Otrobanda och tillbaks till Punda. Lyser upp tillvaron både dag som natt.

Datum för upplevelsen: december 2012
Tack Eva B
Omdömet skrevs 17 december 2012

Jag var på väg från Otrobanda till Punda och när jag hade kommit över bron så började den att svänga på pontoner för att släppa in fartyg. En vacker syn.

Datum för upplevelsen: december 2012
Tack Jan397
Omdömet skrevs 11 juli 2012

Har aldrig sett något liknande. En väldigt lång och bred gångbro, som man helt enkelt svängert sidan när det kommer fartyg som ska passera förbi och in i hamnen.

Datum för upplevelsen: oktober 2011
Tack Sweenytoddd