Vi stöder följande webbläsare:

“Toppen med fantastiskt läge och härlig strand, trevlig och serviceinriktad personal.” 5 av 5 stjärnor
Omdöme om Paradisus Princesa del Mar Resort & Spa

Vi kan inte hitta några priser för det här hotellet
Våra onlineresepartner har inga priser för det här hotellet, men vi kan söka efter andra alternativ i Varadero
Incheckning dd/mm/yyyy Utcheckning dd/mm/yyyy
Paradisus Princesa del Mar Resort & Spa
Spara
Paradisus Princesa del Mar Resort & Spa lades till Sparadelistan
5.0 av 5 Hotellområde (all-inclusive)   |   Auropista Sur, Ctra. Las Morlas, KM 19 1/2, Varadero, Kuba   |
Bekvämligheter
42 omdömen om hotell
Omdömen i 80 städer Omdömen i 80 städer
73 hjälpsamhetsröster 73 hjälpsamhetsröster
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den april 1 2011

Just hem kommen efter 14 dagar på Paradisus Princesa del Mar hotel, Veradero Kuba.
Hotellet tillhör Sol Melia spanska hotell kedjan. Vi har haft två veckors underbar semester där. Hotellet är ett "Allt inkluderat hotell", Man har inte sparat på något för att göra sina gäster helbelåtna. Bra husvin och toppen mat. Det finns i allt 8 restauranger på hotellet, vilken härlig känsla att inte behöva ta upp plånboken en enda gång. Ville man ha några speciella fina viner fick man dock betala till några kronor.
Vi fann att deras Buffé resturang var i längden det bästa valet. Där fanns ingeting (nästan) man inte kunde få. Hummer, T-bon stek, lax, räkor så mycket du kunde äta och fantastiska sallader. Efterrätterna ett himmelrike för chokladälskaren. Min fru gick upp ett kilo bara på deras chokladsås. Ostbord av absolut högsta kvalité.
Personalen är värd ett kapitell för sig själva. Mer hjälpsamma och glada personer får man leta efter. Vi fick snabbt vår favoritservetris Marleni, som bjöd på sig själv och lärde oss mycket om Kubas seder och bruk. Åker ni hit, krama henne från oss!
Vi har bara ett enda negativt omdömme. Banken på hotellet som växlar pengar. Vi hade läst om det tidigare och var därför speciellt uppmärksamma. Tjejen i kassan räknar pengarna snabbt, garanterat så hinner du inte med. Det lär alltid fattas en mindre summa till hennes fördel. Vi fick 5.00 CUC (ca 40:- kronor) för lite och gjorde henne uppmärsam på detta. De 5.00 CUC betaldes genast ut utan protest.
Vi återvänder gärna till Princesa del Mar och vill framföra vårt hjärtliga tack till personal och direktion som gjort vår upplevelse så minnesvärd.
Ulf Malmroos

Se omdömen för
Betygsöversikt
    4 av 5 stjärnor
    4,5 av 5 stjärnor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumstips (2)
Datum | Betyg
  • Tyska först
  • Ospecificerat
  • Alla senaste på svenska
Svenska först
Andra hotell som du kanske också gillar …
dd/mm/yyyy dd/mm/yyyy
Prissätt din vistelse

Besökt Paradisus Princesa del Mar Resort & Spa? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om

Adress: Auropista Sur, Ctra. Las Morlas, KM 19 1/2, Varadero, Kuba
Region: Karibien > Kuba > Matanzas Province > Varadero
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri frukost Kostnadsfri parkering Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Paradisus Princesa Del Mar Hotel Varadero
Paradisus Princesa Del Mar Varadero
Paradisus Princesa Varadero
Princesa Del Mar

Om du äger eller är chef för Paradisus Princesa del Mar Resort & Spa kan du registrera dig nu för att få kostnadsfria verktyg som hjälper dig att förbättra din plats i företagsförteckningen, locka till nya omdömen och svara på recensenters omdömen.