Vi stöder följande webbläsare:

“Perfekt hotell med underbar personal” 5 av 5 stjärnor
Omdöme om Aquila Rithymna Beach Hotel

De bästa priserna för din vistelse
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/yyyy Utcheckning dd/mm/yyyy
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 4 sidor till!
Bekvämligheter
Rankad som nummer 2 av 10 hotell i Adelianos Kampos
Stockholm, Sverige
1 omdöme
“Perfekt hotell med underbar personal”
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den oktober 28 2010

Har arbetat i rese & konferensindustrin i 5 års tid, främst i Europa! Har tidigare charterresor nästan alltid blivit missnöjd då man vant sig vid den kvalitet man får på affärshotellen. Farhågorna att även denna resa skulle bli densamma var stora, särskilt då vi reste med en 3 åring och en 8 månaders!
Och så fel man kan ha! Hotellet motsvarade verkligen alla förväntningar man kan ställa på ett 5-stjärningt hotell... Visst, söker man ett trendigt lyxhotell där man viker toalettpappret så blir man nog missnöjd, men om man är ute efter en lugn skön vecka med mat, sol & bad så ÄR det här ett perfekt hotell i mina ögon.
Fantastisk personal, och jag menar inte att bara någon här och var gjorde en bra insats, utan det var verkligen genomgående för all personal på hotellet, även fast det var i slutet av säsongen och många säkert var trötta och slitna!!
Rekommenderas starkt!!

1 129 omdömen från resenärer

Se omdömen för
Betygsöversikt
    4,5 av 5 stjärnor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumtips
Datum | Betyg
Svenska först
Ume
1 omdöme
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den juli 19 2010

Var två veckor på detta fina hotell bodde i hotell rum det var fint men något föråldrad för att vara ett femstjärnigt hotell. Det fanns nog finare boende typ bungalow med egen pool nära havet. Väldigt mycket ryssar, tyskar. Hela hotell komlexet är jätte finnt som en liten stad med egen liten kyrka samt flera fina restauranger som vi kan rekomendera hadde halvpension man kan bli ganska trött på buffen den var bra och otroligt mycket mat men saknar den restaurang känsla man vill ha.

• Bodde där i Juli 2010, reste som ett par

Omdömen sammanställs i samarbete med Apollo

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
dd/mm/yyyy dd/mm/yyyy
Prissätt din vistelse
Andra hotell som du kanske också gillar …

Besökt Aquila Rithymna Beach Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Aquila Rithymna Beach Hotel

Adress: Adelianos Kampos, Kreta 74100, Grekland
Region: Grekland > Kreta > Rethymnon Prefecture > Adelianos Kampos
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Spa Swimmingpool
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 10 hotell i Adelianos Kampos
Prisklass (per natt): 1 396 kr - 2 461 kr
Hotellklass:5-stjärnigt — Aquila Rithymna Beach Hotel 5*
Antal rum: 519
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Expedia, Booking.com och Otel så att du tryggt kan boka med Aquila Rithymna Beach Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Aquila Rithymna Beach Rethymnon
Hotel Aquila Rithymna Beach
Rithymna Beach Hotel

Om du äger eller är chef för Aquila Rithymna Beach Hotel kan du registrera dig nu för att få kostnadsfria verktyg som hjälper dig att förbättra din plats i företagsförteckningen, locka till nya omdömen och svara på recensenters omdömen.