Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Booking.com
Hotels.com
eDreams
Priserna tillhandahålls av våra partner för ett rum, med varierande regler för beläggning som tillhandahålls av verksamheten, och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten

Datum för vistelsen: juni 2022
    • Standard
    • Rum
    • Service
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 17 september 2018

Datum för vistelsen: september 2018
Omdömet skrevs 2 juli 2018
Google-översättning

Rumstips: If you are a family and you want to feel like home during your vacation this is the place for you
Datum för vistelsen: februari 2018
  • Restyp: Reste ensam
    • Rum
    • Renlighet
Omdömet skrevs 17 september 2017
Google-översättning

Rumstips: Just avoid it. Choose another hotel.
Datum för vistelsen: augusti 2017
  • Restyp: Reste med familjen