Jag brukar inte lämna negativa synpunkter. men detta hotell var bara konsekvent och inkompetent i hela veckan och jag hemsk inte vill ha någon annans semester att gå som vårt fungerade. Kom vi hit på grund av tidigare besök på just det här hotellet och till våra överraskning, det var helt en nedslående train wreck hela veckan lång. Låt oss börja i början… Vi fick inte det rum vi hade begärt (online kontrollera - i) men rummet vi fick jämförbara. Det var ett hörnrum top floor. Vi var nöjda med detta. Måndag morgon, vi åka ner till frukost (Om du kan kalla det att) att hitta dessa otäcka omelett saker (jag vill inte mata dem till min hund! ) Och vi fick vänta på artiklar som ska aterfyllas. (Ibland upp till 30 minuter, om någonsin) var frukosten som denna HELA VECKAN lång! Middag receptionen måndag kväll bestod av en liten salladsbar och ost kuberna! ! Verkligen? Tisdag var BBQ och det var ganska bra. Onsdag var tänkt att vara 'bakgård favoriter. " Det var varmkorv. Ingen urval, bara varmkorv och sallad. Torsdag var kyckling Alfredo pasta. Det var bra, men den breadsticks var som försöka äta smaklös sko läder. Alla saker anses vara, den frukost och middag mottagningar var extremt saknar och mycket en besvikelse. Detta är första gången vi någonsin har upplevt detta på detta hotell. Vi valde detta hotell särskilt för frukost och middag mottagningar eftersom de har alltid varit underbar innan besöket. DETTA VAR FRUKTANSVÄRD! Den första natten, upptäckte vi "dödsdalen" i mitten av sängen. Vi slutade upp sova i en liten pöl på toppen av varje andra varje kväll eftersom av detta var slitna, obekväma madrass. Vi funderade köper en av dem madrass listettor, men visste inte det. Det vikta - utanför soffa sov bättre än King size-sängen. Vi går vidare till städning, eller brist detta. När vi duschade den första natten är när vi tyckte att svart och rosa mögel runt i handtaget på väggen i duschen, i hörnen och omkring där i väggen och badkar möts. Jag tog bilder att visa personalen i receptionen nästa dag. Jag presenterade bilder till receptionen och hon visade MOD fick och de erbjöd att uppgradera oss till ett annat rum och har våra snacks återfylls dagligen. Jag sa till henne att vi inte vill att trassla flyttar rum. Vi var redan avgjord i. Jag bad att hon tänk då bara ha städningen städar badrummet och badkar noggrant för att bli av i formen. Jag bad också för ett par diskmaskin paket eftersom hushållerskan hade inte lämnat några. Vi klura ut ur den nästa dag till varför det fanns inte någon diskmaskin påsar kvar för oss. Diskmaskinen var trasig och hade smutsiga rätter i från de föregående gästerna. Vi var tvungna att tvätta våra rätter vid sidan handlar vecka. Det kan låta liten gangster, men vi är på semester vi vill inte att behöva utföra rätter vid sidan. Vi brydde oss inte tar upp detta i receptionen är uppmärksamhet, då de skulle vilja flytta oss igen. Vid ankomsten tillbaka på rummet den första dagen, vi hade 2 handdukar, inga handdukar eller tvättlappar. Jag ringde receptionen och de sa till mig att komma ner och få lite. Jag vägde jag hade bättre skriva en lista över saker som hushållerskan behövde lämna på daglig basis så vi brydde oss inte komma tillbaka till detta igen. Inte något annat än extravaganta, men enkla och grundläggande saker som toalett papper, 3 handdukar, hand handdukar, och tvätta kläder (det var 3 av oss) , kaffe och papper koppar till drink sa kaffe i (eftersom den diskmaskin var trasig) . En gång i tiden, vi fick bath mats för handdukar! Städningen kämpade på hela hotellet uppenbarligen så att korridorerna var smutsiga (vi inte fick se eller höra en hela veckan lång vakuum! ) . Samma rutor var kvar på hissen sophinken i 2 dagar rakt fram. En dag, hushållning hade inte rörde vid våra rum vid ca 4 pm, så vi samlades papperskorgen och smutsiga handdukarna och lagt dem utanför vårt rum. När de knackade på dörren, vi bara begärde nya handdukar, kaffe, etc. Jag är säker på att vi städade det bättre än de skulle ha ändå. Internet inte fungerade 90 % av den tid och när de gjorde det var så långsamt att ingenting kan läsa in. Som jag sade tidigare, vi har bott på flera Homewood Suites och vi har bott på det här spelet innan utan några frågor som helst, men den här gången, frågorna var stora och löjligt! Vi har inte "ur den här världen' förväntningar, vi var bara ovana vid vissa nivå av service och mat från detta hotell och vi blev grymt besviken. Jag tycker inte att det är för mycket begärt att leverera vad du lovar på din webbplats. Det är inte heller för mycket begärt att ha fungerande apparater, ett rent rum utan mögel, och i ditt rum i rimlig tid, effektivt sätt serviced/ fylldes utan att behöva lämna meddelanden eller besöka/ring receptionen. Gör dig själv en tjänst och bo någon annanstans!…
Datum för vistelsen: juli 2017Restyp: Reste med familjenTips för att välja rum: You have to stay on the 4th floor away from the elevator!
Visa fler tips på hur du väljer rum
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.