Första, låt mig säga att jag inte brukar skriva negativa recensioner. . . Om det finns bara för många saker som jag absolut inte kan bortse från den längre. Jag har en hög tolerans för denna typ av grejer. . . Men det här gången jag har sprang in i så många otroligt problem här. Bodde här förra sommaren för två nätter på vägen tillbaka hem från en lång resa ut west, och det var bara bra. Kan inte säga det denna gång. Fråga # 1 . . . Rummet var iskallt när vi kom till det, luftkonditionering inte skulle stänga av. . Visade det upp till 90 & det fortfarande sprang. Visade på den värme, ingenting hände, air conditioning fortfarande sprang. Väggen termostat bara inte skulle styra den enhet. Jag ringde receptionen, receptionisten kom upp & vred enhet med master växla & berättade för oss att om vi tog varmt, att ringa receptionen & de kommer att komma slå på den igen. Det var otroligt. Efter att hon gick därifrån, jag öppnade främre delen på enheten, vände the master du den igen. och insåg att att termostaten på den aktuella enheten fungerade alldeles utmärkt. . Så jag har tagit bort deras " enhet är kontrollerad av väggen termostat " logga de hade som täcker den enhet termostat, & har varit att justera det med hjälp av enhet kontroller. Inte säker på varför receptionisten insåg inte att det. Det fanns inget sätt jag skulle åka till har någon komma upp varje par timmar att vänder på saken på och hoppa av. Efter att fråga, fråga # 2 uppstod. . . Vi upptäckte att kaffekannan hade ingen korg inuti kaffe. Det var borta. Ringde ner igen, reception receptionisten sade att de var fullständigt korgar, och att de hade beställde dem och var " menat att komma i idag " . . . Jag frågade om hon kunde bara en ledig rum för oss få en kaffekanna från att använda, hon sade att INGEN av rummen hade korgar för deras kaffekannor. . INGEN. . Men " vi färskt kaffe i lobbyn". Den enda platsen i hotellet för att få kaffe fanns i lobbyn. Detta är oförlåtligt. Lyckligtvis, jag hade en del extra kaffe som jag hade tagit ett par Hyatt platserna vi hade bott på under denna resa (deras kaffepaket har en plast i paketet korg) , och vi kunde använda den för att göra kaffe här. Det är två viktiga frågor inom ett par timmar att jag som en betalande gäst & Diamond år Ej HHonors Incheckning 15.00 Utcheckning 11.00 medlem, fixat själv eftersom hotellet var antingen inte velat eller kunnat rätta till frågor. För den spela in, den receptionisten vi tog itu med på dessa två frågor var mycket vänlig, bara inte mycket hjälpsam. Sedan, när det blev dags att ställa upp med de " Stör ej " tecken för natten. . Du har säkert redan gissat vad det. . Ingenstans. Ringde receptionen IGEN, receptionisten sa att hon skulle " hänga en på dörren " för oss. Detta var en annan receptionisten från rummet med en tidigare i kväll. Jag har precis tittat, och min handskriven DND skylten är borta. . Och en verklig DND skylten är det. Så, åtminstone de är 1 för 3 på lösa problem. Bravo. * Långsam clap * jag är här för ytterligare natten, så vem vet om de andra frågor uppträda före jag checkar ut. Och ja, jag nämnde min Diamond status med Hilton Honors. . Jag har aldrig " status tappade " innan i en recension, men problemen jag har haft hittills i detta stay har bara riktigt irriterade mig. Jag verkligen hatar att vi klagat. . . Jag brukar låta saker slide & bara kommer inte skriva ett omdöme, period, om det är en del problem, i stället för att författa en negativ en. Tyvärr, det här var en av de gånger där jag känner mig manad att skriva ett omdöme som är negativa. Förhoppningsvis, de får sin agera tillsammans före nästa sommar när jag kommer genom här igen.…
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.