Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.
Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Alla 48 hotell i Shizuoka

Shizuoka Grand Hotel Nakajimaya

3-10 Koyamachi Aoi-ku, Shizuoka, Shizuoka Prefecture 420-0852 , Japan (Shizuoka Station)
Bekvämligheter
Spara Sparad
Shizuoka Grand Hotel Nakajimaya lades till Sparadelistan
Shizuoka Grand Hotel Nakajimaya
De bästa priserna för din vistelse
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
JAPANiCAN.com
72 %
Rankad som nummer 11 av 48 hotell i Shizuoka
Skriv ett omdöme

25 personer har skrivit omdömen om det här hotellet

Medlemsbetyg
    6
    10
    7
    2
    0
Se omdömen för
2
3
6
9
Betygsöversikt
  • Läge
    4,5 av 5 stjärnor
  • Sovkvalitet
    3,5 av 5 stjärnor
  • Rum
    3,5 av 5 stjärnor
  • Service
    4 av 5 stjärnor
  • Standard
    3,5 av 5 stjärnor
  • Renlighet
    4 av 5 stjärnor
Datum | Betyg
  • Engelska först
  • Japanska först
  • Ospecificerat
Ospecificerat

Besökt Shizuoka Grand Hotel Nakajimaya? Berätta vad du tyckte!

Skriv ett omdöme Lägg till bilder

Ytterligare information om Shizuoka Grand Hotel Nakajimaya

Adress: 3-10 Koyamachi Aoi-ku, Shizuoka, Shizuoka Prefecture 420-0852 , Japan
Region: Japan > Chubu > Shizuoka Prefecture > Shizuoka > Shizuoka Station
Typ av hotell:
Rankad som nummer 11 av 48 hotell i Shizuoka
Prisklass (per natt): 588 kr - 825 kr
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med JAPANiCAN så att du tryggt kan boka med Shizuoka Grand Hotel Nakajimaya. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Ägare: Vad är din syn på saken?

Om du äger eller är chef för Shizuoka Grand Hotel Nakajimaya kan du registrera dig nu för att få kostnadsfria verktyg som hjälper dig att förbättra din plats i företagsförteckningen, locka till nya omdömen och svara på recensenters omdömen.