Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.
Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3.0 av 5 Mindre hotell   |   Gokcedere mah. no:19 termal, Yalova, Turkiet
Bekvämligheter
Ingen bild tillgänglig
Har du en bild?
Lägg till den.
De bästa priserna för din vistelse
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning Utcheckning
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 4 sidor till!
Spara
Azim Hotel lades till Sparadelistan
Rankad som nummer 3 av 13 B&B/värdshus i Yalova
Skriv ett omdöme

4 omdömen från resenärer

Medlemsbetyg
    2
    1
    0
    1
    0
Se omdömen för
3
Par
0
Ensam
0
Jobb
0
Betygsöversikt
  • Läge
    4 av 5 stjärnor
  • Sovkvalitet
    4 av 5 stjärnor
  • Rum
    3,5 av 5 stjärnor
  • Service
    4,5 av 5 stjärnor
  • Standard
    3,5 av 5 stjärnor
  • Renlighet
    4 av 5 stjärnor
Datum | Betyg
  • Engelska först
  • Ryska först
  • Svenska först
  • Turkiska först
  • Ospecificerat
  • Alla senaste på svenska
Svenska först

Besökt Azim Hotel? Berätta vad du tyckte!

Skriv ett omdöme Lägg till bilder

Ytterligare information om

Adress: Gokcedere mah. no:19 termal, Yalova, Turkiet
Region: Turkiet > Yalova Province > Yalova
Bekvämligheter:
Kostnadsfri parkering Rumservice Busstransfertjänst Flygplatstransport
Typ av hotell:
Rankad som nummer 3 av 13 B&B/värdshus i Yalova
Prisklass (per natt): 453 kr - 475 kr
Hotellklass:3-stjärnigt — Azim Hotel 3*
Antal rum: 30
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Expedia, Hotels.com, Travelocity, Venere, Odigeo och Tingo så att du tryggt kan boka med Azim Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Ägare: Vad är din syn på saken?

Om du äger eller är chef för Azim Hotel kan du registrera dig nu för att få kostnadsfria verktyg som hjälper dig att förbättra din plats i företagsförteckningen, locka till nya omdömen och svara på recensenters omdömen.