Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.
Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2.0 av 5 Mindre hotell   |   Martelarenplein 15, Leuven 3000, Belgien
Bekvämligheter
Spara Sparad
Hotel Malon lades till Sparadelistan
Hotel Malon
De bästa priserna för din vistelse
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning Utcheckning
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 5 sidor till!
65 %
Rankad som nummer 16 av 26 B&B/värdshus i Leuven
Skriv ett omdöme

26 omdömen från resenärer

Medlemsbetyg
    4
    11
    8
    2
    1
Se omdömen för
3
10
5
8
Betygsöversikt
  • Läge
    4,5 av 5 stjärnor
  • Sovkvalitet
    3 av 5 stjärnor
  • Rum
    3,5 av 5 stjärnor
  • Service
    4 av 5 stjärnor
  • Standard
    3,5 av 5 stjärnor
  • Renlighet
    4 av 5 stjärnor
Datum | Betyg
  • Engelska först
  • Franska först
  • Japanska först
  • Nederländska först
  • Ryska först
  • Svenska först
  • Tyska först
  • Ospecificerat
  • Alla senaste på svenska
Svenska först

Besökt Hotel Malon? Berätta vad du tyckte!

Skriv ett omdöme Lägg till bilder

Ytterligare information om Hotel Malon

Adress: Martelarenplein 15, Leuven 3000, Belgien
Region: Belgien > Flandern > Flemish Brabant Province > Leuven
Bekvämligheter:
Bar/lounge Restaurang
Typ av hotell:
Rankad som nummer 16 av 26 B&B/värdshus i Leuven
Prisklass (per natt): 735 kr - 1 150 kr
Hotellklass:2-stjärnigt — Hotel Malon 2*
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Expedia, Booking.com, Hotels.com, Travelocity, Priceline, Tingo, Venere och HotelsClick så att du tryggt kan boka med Hotel Malon. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Ägare: Vad är din syn på saken?

Om du äger eller är chef för Hotel Malon kan du registrera dig nu för att få kostnadsfria verktyg som hjälper dig att förbättra din plats i företagsförteckningen, locka till nya omdömen och svara på recensenters omdömen.